Prince songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > P > Prince lyrics


Total songs: 128

1. Prince - Soft And Wet
Hey, lover, I got a sugarcane That I wanna lose in you, Baby can you stand the pain Hey, lover, sugar don't you see? There's so many things that you...

2. Prince - Another Lonely Christmas
Last night I spent another lonely Christmas Darling, darling, U should've been there Cuz all the ones I dream about U are the one that makes my love...

3. Prince - Come On
Lie down We can do this all night I know U got a young man U don't care about me He's darker than quicksand He's taller than a tree What U...

4. Prince - The One You Wanna See
I know I ain't the first to tell ya I'm sure that I won't be the last I know you're in a hurry baby So let me make this fast I got a lot...

5. Prince - Chelsea Rodgers
A model !! Used to be a role model I dont’ know Come on Chelsea! I don’t know Come on Ah, go ahead now Chelsea! Go ahead now!...


6. Prince - Bob George
[Gal] Let me see ya dance New coat, huh? That's nice Did u buy it? Yeah, right U seeing that rich motherfucker again U know who I'm talking...

7. Prince - And God Created Woman
In a deep sleep I fell And the music starts 2 swell One of my ribs He took and it shall be Bone of my bones (bone of my bones) And God created woman...

8. Prince - Cinnamon Girl
As war drums beat in Babylon Cinnamon Girl starts 2 pray Eye never heard a prayer like this one Never b4 that day Tearful words of love 4 people She...

9. Prince - My Love Is Forever
You're always on my mind Day and night, baby, all the time (all the time) You mean so much to me A love like ours just had to be You're the wind and...

10. Prince - Take Me With You
I can't disguise the pounding of my heart It beats so strong It's in your eyes what can I say They turn me on I don't care where we go I don't care...


11. Prince - 4 The Tears In Your Eyes
Long ago there was a man Changed stone 2 bread with one touch of his hand He made the blind see and the dumb understand He died 4 the tears in your...

12. Prince - Cherry, Cherry
Cherry, Cherry Rozanda was her real name But Cherry was her chosen one Everybody said that she'd soon be dead But Cherry replied "At least I had...

13. Prince - Arrogance
Why are you so arrogant? [Th....Th...There he is!] [Th....There he is!] [Th....Th...There he is!] What makes a man wanna rule the world? (A double A...

14. Prince - Get On The Boat
Look outside Ur window Tell me now what U c Coming up the mountain 4 a new philosophy Every single color Every race and ever creed Lookin' 4 the...

15. Prince - Delirious
I get delirious whenever you're near Lose all self-control, baby just can't steer Wheels get locked in place Stupid look on my face It comes 2...


16. Prince - Crucial
Baby, U've got 2 be from a different world Cuz just one look from U could make an army surrender Baby, U've got 2 rescue me girl, girl A prisoner...

17. Prince - 18 & Over
18 & over (Come) {repeat in song} 18 & over, I wants 2 bone ya (Yeah, baby) 18 & over (Oh yeah, this is gonna be good) 18 & over, I wants 2 bone...

18. Prince - International Lover
May I have this dance? Darlin', it appears 2 me That U could use a date tonight A body that'll do U right Tell me -- Am I qualified? [I say?] Baby,...

19. Prince - Can't Stop This Feeling I Got
Dear Dad things didn't turn out quite like I wanted them 2 sometimes I feel like I'm gonna explode Everybody wanna see u down 4 the count but that...

20. Prince - Satisfied
B4 we get started R we all alone? 'Cause eye'm about 2 get open-hearted It's time 2 send Ur company home and turn off Ur cell phone Baby, can't U c,...




    More songs by Prince >>>


Most popular lyrics of this week

1. (1) Annie Stela - Breathe Through
2. (4) Eagles - Ol' 55
3. (3) The Diplomats - Hey Ma (remix)
4. (114) Baby Bash - Cyclone
5. (2) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
6. (8) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
7. (13) New Sakha - Rendahkan Hati
8. (6) Hot Banditoz - Veo Veo
9. (-) Ron Winans - But God
10. (9) Sandra Crouch - Oh Magnify The Lord
11. (20) Gina Vera - He Knows How
12. (-) Fred Hammond - No Greater Love
13. (21) Nickelodeon - Breakfast Time
14. (111) Commissioned - Lord Jesus Help Me (help Somebody Else)
15. (22) New Jersey Mass Choir - Hold Up The Light
16. (54) Ottawan - Hands Up
17. (17) Passe-partout - Belle Rosine
18. (12) Passe-partout - Les Beaux Legumes
19. (10) Allowyn Price - Great And Awesome
20. (-) Kenny Rogers - Mary Did You Know


Top songs
Recently added song lyrics

Baby - Say It Ain't So
Benefit - If I Owned A Midget
Bronski Beat - C'mon C'mon
Pat Benatar - 7 Rooms Of Gloom
Joan Jett & The Blackhearts - (i'm Gonna) Run Away
Dreadful Shadows - The Drowning Time
Jessica Andrews - I've Been Waiting For You
Atomizer - Black Heart Epiphany
Connie Francis - Biggest Sin Of All
Chante Moore - One More Time
Elliott Yamin - Wait For You
Patrick Bruel - Lache-toi
Menhir - Bonifatius
Ms Dynamite - Sound Of The Underground
Ras Kass - Oohwee
Nitty Gritty Dirt Band - This Train Keeps Rolling Along
The Jesus Lizard - (none Other Than) Killer Mchann
Reggie And The Full Effect - Megan 2k2
Hurricane No.1 - Just Another Illusion
Iq - Human Nature


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments