Notorious B.i.g. songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > N > Notorious B.i.g. lyrics


Total songs: 69

1. Notorious B.i.g. - Hold Ya Head (feat. Bob Marley)
[Chrous: Bob Marley - sample from "Johnny Was"] Woman hold her head and cry Cause her son had been shot down in the street and died Woman hold her...

2. Notorious B.i.g. - Kick In The Door
, Welcome back. *audience applauds* We're here on Bad Boy television, and I'm Trevin Jones and I've been conversing with the Mad Rapper. And quite...

3. Notorious B.i.g. - Living In Pain
[Just Blaze] Welcome to the house of pain, Just Blaze niggaz [Intro: Mary J. Blige] Theres no way out, it seems I can't get free Sombody tell me...

4. Notorious B.i.g. - Spit Your Game
(feat. Twista, Krayzie Bone,8 Ball & MJG Notorious... [B.I.G.] Spit your game, talk your shit,grab your gat, Spit your game, talk your shit,grab...

5. Notorious B.i.g. - I'm With Whateva
(feat. Jim Jones, Juelz Santana, Lil Wayne) [Intro: Jim Jones] R.I.P Big We some niggaz that's gonna make you proud of this game Smell me? (Jones,...


6. Notorious B.i.g. - I Got A Story To Tell
Who y'all talkin to man? Uhh Check it out, check it out This here goes out to all the niggaz that be fuckin mad bitches in other niggaz cribs thinkin...

7. Notorious B.i.g. - Warning
Who the fuck is this? pagin me at 5:46 in the morning crack a dawn and now I'm yawnin, wipe the cold out my eye see who's this pagin me and why.....

8. Notorious B.i.g. - Suicidal Thoughts
(RING, RING) (Hello? Aw shit, nigga. What the fuck time is it, man? Oh god damn. Nigga do you know what time it is? Aw shit, what the fuck's...

9. Notorious B.i.g. - 1970 Somethin'
(feat. The Game, Faith Evans) [B.I.G.] 1970 Somethin' nigga i don't sweat the date my moms was late, so i had to plan my escape, out the skins, in...

10. Notorious B.i.g. - B.i.g. Interlude
* to the beat of and styled after Schoolly D's "P.S.K. What Does it Mean?" Yo C-Gutta where you at? D Rockafella Caesar Leo Degenero Bled C Money SL...


11. Notorious B.i.g. - It Has Been Said
(feat. P. Diddy, Eminem, Obie Trice) [Eminem + {B.I.G.}] Ih.. ih, ih (it has been) It has been, it has been, it has been It has been said, that...

12. Notorious B.i.g. - Breakin' Old Habits
(T.I.: hey wut it is pimpin Slim Thug n T.I.P. doing it B.I.G wit B.I.G (ye a ye yea..) yall understand wut im sayin (heyy..) PSC pimpin, yall...

13. Notorious B.i.g. - Everyday Struggle
Chorus: Notorious B.I.G. (repeat 2X) I don't wanna live no mo' Sometimes I hear death knockin at my front do' I'm livin everyday like a hustle,...

14. Notorious B.i.g. - Living The Life
(feat. Bobby Valentino, Faith Evans, Ludacris) [Notorious B.I.G + (Faith Evans)] To my motherfuckin' man, fifty grand, the alcholic man Inject a...

15. Notorious B.i.g. - Get Your Grind On
(feat. Big Punisher, Fat Joe, Freeway) But I would've loved to hear A Big Pun and B.I.G. collabo That shit would've been incredible [Big Pun...


16. Notorious B.i.g. - Big Poppa (jermaine Dupri Remix)
Intro: Puff Daddy As we proceed to give you what you need 9 to 5 motherfuckers get live motherfuckers 2X As we proceed to give you...

17. Notorious B.i.g. - Hypnotise
Uhhh, uhhh, uh, c'mon Verse One: Hah, sicka than your average Poppa Twist cabbage off instinct niggaz don't think shit stink pink gators,...

18. Notorious B.i.g. - The Greatest Rapper
I dont give a fuck if yor man is dead he fuckin' deserved it! one to da head! niggaz on my block dyin' all time it's natural you gon be next and they...

19. Notorious B.i.g. - Lean Back (remix)
I was a terror since the public school era bathroom passes, cuttin classes, squeezin a**es smokin blunts was a daily routine since 13 A chubby ni**a...

20. Notorious B.i.g. - Whatchu Want
(feat. Jay-Z) [BIG] Throw your hands in the sky, nigga I'm stickin' ice picks on the tip of ya dick Give your testicles a swift kick, ain't that...




    More songs by Notorious B.i.g. >>>


Most popular lyrics of this week

1. (1) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
2. (11) The Company - I Got Caught Dancing Again
3. (5) Hot Banditoz - Veo Veo
4. (2) The Diplomats - Hey Ma (remix)
5. (34) Debra Snipes - I Got My Mind On The Lord
6. (36) DJ Bobo - Ole Ole (Euro 2008)
7. (-) Inside Out - The Stalker Song
8. (17) Nickelodeon - Breakfast Time
9. (-) Gary Allan - Alright Guy
10. (31) New Sakha - Rendahkan Hati
11. (-) E Eazy - Gimme That Nut
12. (-) Daniel Johnston - Almost Got Hit By A Truck
13. (4) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
14. (49) Nora - Desa Tercinta
15. (27) Stephen Hurd - Undignified Praise (i Will Dance, I Will Sing)
16. (21) David Kramer - Stanley En Die Koei
17. (-) Lisa Miskovsky - A Brand New Day
18. (-) Missy Elliott - Bad Man (with M.i.a. & Vybz Kartel)
19. (-) Vice Squad - Sterile
20. (-) Frankie J. - Suga Suga (feat. Baby Bash)


Top songs
Recently added song lyrics

Adrian Belew - Phone Call From The Moon
Adrian Belew - Postcard From Holland
Isyss - Day & Night
Karen Carpenter - Merry Christmas, Darling
Afu-ra - Mortal Combat
Kashif Ibadullah Khan - Today
Billy Corgan - Bobby Franks
Green Day - Stuart And The Ave
Santana - Sideways (feat. Citizen Cope)
Santana - Silver Dreams, Golden Smiles
The Jam - A Town Called Malice
Tq - They Never Saw Me Coming
The Rolling Stones - Had It With You
Ajattara - Rauhassa
Ajattara - Surman Henki
Keali'i Reichel - Hawaiian Lullaby
Akercocke - Hell
Agathocles - Media Creations
Bobby Bare - Changin' My Mind
Jan & Dean - The Little Old Lady (from Pasadena)


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments