N.o.r.e. songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > N > N.o.r.e. lyrics


Total songs: 29

1. N.o.r.e. - Love Ya Moms
[Chorus] I love you momma, I love you momma [Verse 1] Wish I could holla at you physically Listen ma picture me shitting, came far from chopping...

2. N.o.r.e. - Mas Maiz
(feat. Big Mato, Nina Sky, Fat Joe, Pit Bull,Chingo Bling) El que siembra su ma?z Que se coma su pil?n Que siembra su ma?z Que se coma su pil?n El...

3. N.o.r.e. - Nothin' (remix)
(feat. Capone, Foxy Brown, Maze, Muze, P. Diddy) [Verse 1] [Foxy Brown] ayo yoyoyo one two one two (OH!) Brooklyn is definetly in the building...

4. N.o.r.e. - I'm A G
(feat. Pharrell Williams (The Neptunes)) [Chorus: Pharell/N.O.R.E] Excuse me.. "excuse me" Let me get by ya! "let me get by ya.." You only in the...

5. N.o.r.e. - Blood Money (part 2)
(feat. Nas, Nature) [intro: Noreaga talking] [Noreaga] Yo, New Orleans, LA, Va to Queens, I-95, where we never drive clean But good, gotta get out...


6. N.o.r.e. - Live My Life
(feat. Ja Rule) [Intro: N.O.R.E.] Yeah niggas, yeah Uhhh, that's what I'm talkin 'bout right here niggas That's what I'm talkin 'bout right here...

7. N.o.r.e. - Big D
(feat. Akinyele) [Intro: N.O.R.E.] For Shigatty my nigatty Yeah we gonna have it perolating in the popoff So go get them condoms niggas, and the...

8. N.o.r.e. - Married To Marijuana
[girls talking] Yo why the fuck you just don't leave that nigga Nore alone (You don't understand I love him) But he ain't feelin you (he's feelin me)...

9. N.o.r.e. - Get Down (ooou Ooou)
(feat. Timbaland) Haha, haha, oh boy, N-O-R, N-O-R, oh I got another one, 'nother one, 'nother one, oh With Timbaland this time, time, haha With...

10. N.o.r.e. - Consider This
(feat. Kelis) [Noreaga: talking w/ variations] Yeah, yeah, yeah, uh, we up in the studio Woody Freezy up in the nassa me, ya Easy We also gon do...


11. N.o.r.e. - Halfway Thugs Part 2
[singing like Joe "I Don't Wanna Be A Player"] He don't wanna be a Muslim no more He used to be black and proud now he wanna be hardcore, ooh, ohh...

12. N.o.r.e. - Black Clouds
(feat. Complextions) [Intro: N.O.R.E.] Yea niggas always asking questions man Like why y'all niggas so wild Y'all niggas go everywhere, shotouts,...

13. N.o.r.e. - Nothin'
(feat. Pharell) [Intro: Pharell] Oh! (Militainment) Oh! (Militainment) Oh! (Militainment) Come on (Militainment) Oh! (Militainment)This one is the...

14. N.o.r.e. - Banned From Another Club
[Sho of Final Chapter] Thugged Out Militia- 2001 [Sho] Now put your cards on the motherfucking table and see whats, what Give life the dick hard she...

15. N.o.r.e. - Don't Know What To Do
[Noreaga] Big Pun In honor, in honor Yeah I got love, a tatoo dont make a thug Jose Luis got ya, golden guns, Frank Sinatra I know you love it when...


16. N.o.r.e. - Half-baked
We just gon get fuckin high we ain't got nothing to do its friday we ain't no job All my niggaz get ya weed Go get all ya Phillies No White Owls go...

17. N.o.r.e. - Wanna Be Like Him
(feat. Mashonda) [Intro] N. -is for that nigga, who keeps banging.... banging O. -is for outstanding everyday....... everyday R. -is for ridiculous...

18. N.o.r.e. - Nahmeanuheard (remix)
(feat. Butch Cassidy, Capone, Cam'Ron, Fat Joe) [Intro] Swizz Beats, We got some thugs, thugs in the building We got some thugs, thugs in the...

19. N.o.r.e. - Oye Mi Canto
(feat. Nina Sky, Tego Calderon) If You Latino Right Now Stand The Fuck Up!!! SBK...(SBK) Alive...(Alive We Comin' Up!) With Nina Sky...(Nina Sky...

20. N.o.r.e. - Full Mode
(feat. Noreaga) [Intro] Oh, yeah, yeah Hahahahahahahahaha Oh, We ain't gon stop Oh, Militainment, (gangsta nigga), Militainment [Chorus x2] I hit...




    More songs by N.o.r.e. >>>


Most popular lyrics of this week

1. (1) Baby Bash - Cyclone
2. (16) The Company - I Got Caught Dancing Again
3. (7) Faye Wong - Jia Ai Zhi Ming/in The Name Of Fake Love
4. (6) Smokie - Don't Play Your Rock'N'Roll To Me
5. (8) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
6. (2) Eagles - Ol' 55
7. (12) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
8. (5) Sandra Crouch - Oh Magnify The Lord
9. (26) Passe-partout - Belle Rosine
10. (20) Hot Banditoz - Veo Veo
11. (3) Nickelodeon - Breakfast Time
12. (21) Plantashun Boiz - Don't You Know
13. (10) Debra Snipes - I Got My Mind On The Lord
14. (9) Miami Mass Choir - It Is For Me (what God Has 4 Me)
15. (23) Thomas Anders - Do You Really Want To Hurt Me
16. (11) Allowyn Price - Great And Awesome
17. (15) Missy Elliott - Icky Vicky
18. (72) Nicholis Louw - Ek's Nog Hier
19. (51) Great Lake Swimmers - See You On The Moon!
20. (48) Ice Cube - Extradition


Top songs
Recently added song lyrics

Nino D'angelo - Chesta Sera
Renato Zero - Storie Da Dimenticare
Page France - Weather Man Section 1
Johnny Tillotson - Today I Started Loving You Again
All Star United - Fall On Me
Gildas Arzel - Ma Chiquita
Loudon Wainwright - Grown Man
Shocking Blue - I'm A Woman
Hybrid Children - Gangrene Lane
Lil' Boosie - Fo My Thugz
My Favorite - The Informers
Trooper - Back To You
Sentidos Opuestos - Miénteme
Melodyssey - S.h.i.
Litanol - Satt Stopp Pa Det Har
Chicane - I Believe In Love
Frankie - If I Had You (chuckie Thompson Remix)
Favez - It Started Like This
Fragile Vastness - Maya's Diary
Myth - Anjo Caído


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments