Young Buck songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > Y > Young Buck lyrics


Total songs: 35

1. Young Buck - New York City
No I'm not jay-z 50 or P.Diddy Nas or DMX or Brooklyn's own Biggie I'm A dirty south soldier I hope y'all here me cause... (I'm so in love with new...

2. Young Buck - Sleep (2 Pac Feat. Chamillionaire)
Quit staring at me like a infra-red nigga (Chorus: Tupac) Don't fall asleep You can get your cash on nigga if you peep Other niggas close there...

3. Young Buck - I'll Be Back
[Intro] Aye Drama, hold up fo' a sec' aiight Stop dat gangsta shit fo' dis niggas one time Cut dat shit tha fuck off right now, ya'undastand Dis...

4. Young Buck - Taking Hits
(feat. D-Tay) [Phone Rings] Hello? Whats Up, Who Is This? Yo Nigga, This Murda Rich Whats Up Nigga? Whats Up With You My Nigga?, Check This Out Some...

5. Young Buck - Where The Haters At?
[Chorus: Young Buck] They was glad I was broke, mad cuz I'm rich So put that nigga out if it's a hater in this bitch (uh-oh!!) Stuntin in the club,...


6. Young Buck - Stomp
(feat. T.I. & Ludacris) [Young Buck:] Uh Ohhhhh, Young Buck, T.I., Ludacris Dirty South, Yeahhh I Hear Him Talkin', But He 'Bout To Get That Ass...

7. Young Buck - Bonafide Hustler
(feat. 50 Cent & Tony Yayo) [50 Cent:] Yeah, I'm A Special Kinda Nigga With Mine's I Grind, I Get's Paper, You Know What I Mean? Hahaha I'm A...

8. Young Buck - Black Gloves
[Young Buck:] Walk Through A Nigga Block, 2 Glocks, 2 Tecks, 2 2-3's Give A Nigga What He Really Want, When Bitch Niggas Don't Want Beef Bitch Niggas...

9. Young Buck - Something About You
YOung Bucks in here Forever forever forever forever (2x) Theres something about your style and the way that you move How you do when you do what...

10. Young Buck - Do It Like Me
[Young Buck:] All My Thugs And Thugets Walk Where I Walk, See What I See Now I Welcome You All To Cashville, Tennekee All My Life, I Hustle'd All...


11. Young Buck - Thou Shall
[Young Buck:] G-Unit!!! Yeah... You Better Kill Me 50, Lemme Get These Niggas (Get 'Em Buck!!!) I Brush My Teeth, Load My Clip, And Go Bust My...

12. Young Buck - Guns Go Bang (feat. M.o.p.)
[Chorus] Shots ran down, if you ain't got a gun Then you don't wann' non, then that ass betta (RUN!) (YUH!) You can git hit in the middle of this...

13. Young Buck - Look At Me Now
(feat. Mr. Porter) [Young Buck:] You Know, Growin Up In The Hood, Is Gon' Do All Kinds Of Thangs, Ya Heard? Some Of Its Good, Some Of Its Bad, But...

14. Young Buck - 4 Kings
(feat. Jazze Pha, T.I., Young Jeezy) [Jazze Pha] Ladies and Gentlemen.. [Hook - Young Buck] I got my pistol in my pants, rocks in my drawers Holla...

15. Young Buck - I'm A Soldier
(feat. 50 Cent) [50 Cent:] Yeeh... Im'a Soldier, I Done Told Ya, Don't Make Me Fuck You Up Leave You Head Bust, Im'a Head Busta, Man I Don't Give A...


16. Young Buck - Heavenly Father
[Intro: Talking] Damn man, erything was all good today... Now this muh'fucka wanna get behind me (woo! woo!), what the fuck Here we go again, same...

17. Young Buck - Walk With Me
(feat. Stat Quo) [Young Buck:] G-Unit!!! [Stat Quo:] GMM Nigga [Young Buck:] Shady/Aftermath In This Bitch...Ooh, Young Buck, Stat Quo [Stat Quo:]...

18. Young Buck - Welcome To The South
(feat. Lil' Flip & David Banner) [Young Buck:] Young Buck, Lil Flip, David Banner c'mon G-Unit In This Bitch, G-Unit In This Bitch The Dirty, Dirty...

19. Young Buck - You Can Get It Too
[Intro] Wussup real niggas? (Real niggas..) Aye yo, shout out to dem niggas in penny-tentiary I see y'all niggas, my niggas comin' home!! And it's...

20. Young Buck - Prices On My Head
(feat. Lloyd Banks & D-Tay) [Young Buck:] Why? These Niggas Want Me Dead [D-Tay:] Betta' Watch Yo Step [Young Buck:] Puttin' Prices On My Head...




    More songs by Young Buck >>>


Most popular lyrics of this week

1. (1) Baby Bash - Cyclone
2. (16) The Company - I Got Caught Dancing Again
3. (7) Faye Wong - Jia Ai Zhi Ming/in The Name Of Fake Love
4. (6) Smokie - Don't Play Your Rock'N'Roll To Me
5. (8) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
6. (2) Eagles - Ol' 55
7. (12) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
8. (5) Sandra Crouch - Oh Magnify The Lord
9. (26) Passe-partout - Belle Rosine
10. (20) Hot Banditoz - Veo Veo
11. (3) Nickelodeon - Breakfast Time
12. (21) Plantashun Boiz - Don't You Know
13. (10) Debra Snipes - I Got My Mind On The Lord
14. (9) Miami Mass Choir - It Is For Me (what God Has 4 Me)
15. (23) Thomas Anders - Do You Really Want To Hurt Me
16. (11) Allowyn Price - Great And Awesome
17. (15) Missy Elliott - Icky Vicky
18. (72) Nicholis Louw - Ek's Nog Hier
19. (51) Great Lake Swimmers - See You On The Moon!
20. (48) Ice Cube - Extradition


Top songs
Recently added song lyrics

Edyta Gorniak - To Nie Ja
Stars - Death To Death
Falco - Wie Sand Am Himalaya
Egotrippi - Vieterit
Gackt - Doomsday
Eiffel 65 - Too Much Of Heaven
Domenico Modugno - Delfini (sai Che C'è) (feat. Massimo Modugno)
Gadget - Enigmatic
Ekv - Ona Mi Je Rekla
Razed In Black - Pursuit
Elakelaiset - Sorvarin Humppa
Johnny Cash - Get Rhythm
The Divinyls - I' M Jealous
La Mevo - La Nova ĉerko
Eldritch - Sufferance Degree
Readymade - Late-arriver
Gangstarr - Comin' For Datazz
Mya - Late
Electronic - How Long
I Against I - Standard-free


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments