R. Kelly songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > R > R. Kelly lyrics


Total songs: 100

1. R. Kelly - I Believe I Can Fly
I used to think that I could not go on And life was nothing but an awful song But now I know the meaning of true love I'm leaning on the...

2. R Kelly - Country Girl
She was a country girl from Clebourne, Texas In a big city and she like my necklace So we started talking while we took a ride In a big pick-up...

3. R Kelly - It's Your Birthday
Surprise Girl I bet you thought I had went and forgot It's a special day Tonight Your gift will be something you will remember For the rest of your...

4. R. Kelly - If I Could Turn Back The Hands Of Time
How did I ever let you slip away Never knowing I'd be singing this song some day And now I'm sinking, sinking to rise no more Ever since you...

5. R Kelly - Sex In The Kitchen (remix)
[R. Kelly - Talking] Nah, look man enough is enough man Y'all need to leave me alone, on the real I mean can't y'all see I love y'all, damn I mean no...


6. R Kelly - Be Careful ( With Sparkle)
2 years ago, promises is all I heard, wait a minute, let me finish 2 years ago, promises is all I heard, out of your mouth Now you wanna walk away...

7. R Kelly - Don't Let Me Die
Ohhh, ohh, oh, oh, oooooh (Dear God, bring our P.O.W.'s home) Ohhh, ohh, oh, oh, oooooh (And bring our brothers on lockdown, home - amen) [R...

8. R. Kelly - I Wish
I wish, I wish, I wish To every city I wish, I wish, I wish Every hood I wish, I wish, I wish And every block I wish, I wish, I...

9. R Kelly - Bump N Grind (remix)
You know i can't see nothin wrong with a little bump n grind baby (2x) i dont see nothin wrong you know i cant see nothin wrong with a little...

10. R Kelly - Far More
Far More Ooh Ahh-ahh-ahh-ahh La-la-la La-la-la Mansions, hills and acres Women, drinks and caterers I will toast until the break of dawn...


11. R Kelly - Apologies Of A Thug
Said i'm sorry for everything that i ever done to you (yeh the apologies of a thug) And i'm sorry for all the pain that i ever brung to you ...

12. R Kelly - Chase
This is player hater one reporting from phd base over This is phd base go ahead hater one Yeah we have our talent in sight How would you have us...

13. R Kelly - Amazing Love
I'm forgiven, because you were forsaken I'm accepted you were condemed And I'm alive and well your sprit is within me Because you died and rose...

14. R Kelly - Girls Go Crazy Feat. Baby
[R. Kelly talking] There's alot of guys out there blamin' other cats for takin they woman Imma put it to you like this I tell ni99az hey Dont bring...

15. R Kelly - Im A Flirt
[Chorus: R.Kelly] Imma, Imma, Imma, Imma A Flirt Soon As I See Her Walk Up In The Club (Imma A Flirt) Winkin Her Eyes At Me, When I Roll Up On...


16. R Kelly - I'm Sorry
Said I'm sorry for everything that I ever done to you Yeah (The apologies of a thug) Said I'm sorry for all the pain that I ever brung to you ...

17. R Kelly - Touchin (feat. Nivea)
[R Kelly:] baby, i wanna do something different tonight aight? [Nivea:] okay, what you wanna do? [R Kelly:] i want you to sing to me, while i sing to...

18. R Kelly - I Surrender
Yeah I know, y'know, what a calling is I mean we all have a calling in our life, I believe You know I'm from the dirt man I come up in these streets,...

19. R Kelly - Love Signals
Yeah, yeah, yeah Woah, woah, woah There are So many people around the world lacking love So many people don't know how to love one another So many...

20. R Kelly - Take My Time Tonight
Hey baby I want u to do me a favor, I want u to take all of your thoughts All of your worries and problems and forget about them¡­ Because...




    More songs by R. Kelly >>>


Most popular lyrics of this week

1. (1) Bishop Eric Mcdaniels - More Like Him
2. (2) E Nomine - Mitternacht
3. (9) Eurovision 2013 - Estonia: Birgit Õigemeel
4. (10) Eurovision 2013 - Lithuania: Andrius Pojavis
5. (8) Eurovision 2013 - Bulgaria: Elitsa Todorova & Stoyan Yankulov
6. (19) Eurovision 2013 - Austria: Natália Kelly
7. (5) Eurovision 2013 - Denmark: Emmelie de Forest
8. (3) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
9. (13) Eurovision 2013 - Netherlands: Anouk
10. (14) Eurovision 2013 - Armenia: Dorians
11. (6) Eurovision 2013 - Hungary: ByeAlex
12. (12) Eurovision 2013 - Russia: Dina Garipova
13. (17) Eurovision 2013 - Moldova: Aliona Moon
14. (4) Eurovision 2013 - Finland: Krista Siegfrids
15. (15) Eurovision 2013 - Israel: Moran Mazor
16. (7) Eurovision 2013 - Azerbaijan: Farid Mammadov
17. (11) Eurovision 2013 - Cyprus: Despina Olimpiu
18. (21) Miami Mass Choir - It Is For Me (what God Has 4 Me)
19. (16) Eurovision 2013 - France: Amandine Bourgeois
20. (28) Plantashun Boiz - Don't You Know


Top songs
Recently added song lyrics

Eminem - Hail Mary
Russell Watson - Amor Ti Vieta
U2 - I Remember You (live From Irving Plaza)
Cam'ron - Let Me Know
Kim Carnes - Voyeur
Neil Young - Crime Of The Heart
Diana Ross - When Will I Come Home To You
The Bangles - Tearing Off Your Own Head
Foo Fighters - What If I Do?
Berlinda Carlisle - Love Never Dies...
Linda Ronstadt - When Your Lover Has Gone
Angels - Finger On The Trigger 1988
Misanthrope - The Grey Orchard
Molotov - Noko
Sugarcult - Beautiful Stalker
My Sisters Machine - Enemy
Daz Dillinger - In California
Dan Reed Network - Thy Will Be Done
O.c. - It's Only Right
Diesel Boy - 65


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments