Pastor Troy songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > P > Pastor Troy lyrics


Total songs: 72

1. Pastor Troy - Can You Stand The Game
F/ Co-Ed Verse 1: Pastor Troy Sometimes I feel like I am stuck between a bad dream Running this race thank the Lord for his amazing grace ...

2. Pastor Troy - Move To Mars
[Verse 1] Now who the fuck wouldn't be fucked up In the city where crack sells and clientele never tell yo life A nigga beats his wife, damn it's...

3. Pastor Troy - Oh Father!
I was that cool motherfucker But living in the world of these cruel motherfuckers Society done made me a fool motherfucker And 16 shots leaving...

4. Pastor Troy - No More Play In G. A.
(phone ringing) Pastoer troy: y'all watch this, watch this (laughs) Guy on phone: no limit studios Pastoer troy: yea, yea, yea, can I speak to p? ...

5. Pastor Troy - Ain't No Sunshine
Talking:Cuz I'm tellin you man they aint nothing else to talk about the same shit every motherfuckin album, I dont give a damn how many he put out...


6. Pastor Troy - Atlanta
I will always pray for you, Atlanta Yeah, yeah we crankin' this for all tha G's on the east side We doin' this for all the Gangstas on the west...

7. Pastor Troy - Eternal Yard Dash
Ha Ha Haa Ha Ha Ha HA Ha Ha Ha Come on cuz, we almost there We almost there cuz Goddamn, where the finish line? (what)(11x) Fuck this shit,...

8. Pastor Troy - Bless America
[Chorus] (repeat 4x) I am a real American Fight for the right of every man When it rain it pours, thunder and lightning These cowards is...

9. Pastor Troy - Boys To Men
Artist: Pastor Troy f/ Chip, Eight-ball Album: By Any Means Necessary Song: Boys To Men Typed By: Sixstarr6finest@hotmail.com* * send...

10. Pastor Troy - Above The Law
Yeah this song is dedicated in memory of mister Terell Alfago Davis Mister Davis was gunned down at the hands of two Richmond County Sheriff's...


11. Pastor Troy - Brang Yo Army!
Verse 1: Peter the Disciple I walk in hell, bucking and fighting, scratching and biting Throwing bows, showing gold's, and smoking dro's ...

12. Pastor Troy - Champion!
(Pastor Troy) Come on D.S.G.B ya'll know what time it is Ga ya'll know what time it is, Pastor Troy for President for 2000, I'm ready I'm...

13. Pastor Troy - We Ready 2000
Verse 1: Pastor Troy These niggas asking how I choose to die Just like a muthafucking G is my only reply Hi 7, Mac 11 with the shoulder slang ...

14. Pastor Troy - Vica Versa
[Pastor Troy - talking] Yeah (yeah) This song is called Goddamn, Vica Versa (I'm doin' my best to save my people) It's like, (The people & I will...

15. Pastor Troy - Are We Cuttin'
F/ Ms. Jade [*Timbaland scratches throughout*] [Intro: Pastor Troy] Ha-ha, ha-ha, come here girl Ha-ha, ha-ha, come here girl Ha-ha,...


16. Pastor Troy - About To Go Down
Chorus Its bout to go down (16X) Verse Its goin down this tha year ice ya wrist baby rock ya ear put ya mink on get ya drink on its...

17. Pastor Troy - Shoutouts, We Ready!
Pastor troy:yall watch this watch this guy:no limit studio pastor troy:yeah yeah yeah can i speak to p guy:p aint here troy a yo tell him...

18. Pastor Troy - Representin'
Intro yeah yo this for them boys that been down wit me for tha last five years before this shit was cool Chorus im representin! im representin...

19. Pastor Troy - Throw Your Flags Up
[Verse 1] I'm in my big body Benz Riding with 4 of my friends Shoot a bird at them coppers While blowing smoke in the wind Up out the window...

20. Pastor Troy - It's On Down Here
Troy:What that shit talking Guy:Uh Pastor Troy Troy:Get the fuck away from my motherfuckin door Guy:(Knocking on door)This P nigga I'mma sign...




    More songs by Pastor Troy >>>


Most popular lyrics of this week

1. (11) The Company - I Got Caught Dancing Again
2. (1) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
3. (3) Eagles - Ol' 55
4. (5) Hot Banditoz - Veo Veo
5. (2) The Diplomats - Hey Ma (remix)
6. (10) Sandra Crouch - Oh Magnify The Lord
7. (4) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
8. (17) Nickelodeon - Breakfast Time
9. (36) DJ Bobo - Ole Ole (Euro 2008)
10. (14) Aleck Bovick - Gusto Ko Ang Nota
11. (43) Luther Barnes , The Sunset Jubilaires - Guide Me
12. (37) Ottawan - Hands Up
13. (12) Bryn Christopher - Smilin'
14. (19) Elder William E. Atkins - Lord I Tried
15. (34) Debra Snipes - I Got My Mind On The Lord
16. (8) Larry Trotter - Blessing Me
17. (9) Chris Cornell - Steel Rain
18. (27) Stephen Hurd - Undignified Praise (i Will Dance, I Will Sing)
19. (-) Baby Bash - Cyclone
20. (42) Allowyn Price - Great And Awesome


Top songs
Recently added song lyrics

A Wilhelm Scream - Anchor End
Guided By Voices - A Big Fan Of The Pigpen
Josh Groban - Remember When It Rained
Agressor - The Unknown Spell
King's X - Working Man
Kottonmouth Kings - The Waking Dream
Antonello Venditti - Bomba O Non Bomba
Aaron Watson - What's Her Name
Aztec Camera - Pianos And Clocks
Velvet Underground - Sweet Bonnie Brown
Boston - Turn It Off
Live - Face And Ghost
Burzum - Daui Baldrs
Harloff Kevin P - In Search Of You
Hate Squad - Dishonesty
Crosby, Stills & Nash - Almost Cut My Hair
Nilsson Harry - Turn On Your Radio
Barry Manilow - Leaving In The Morning
Reed Lou - My Old Man
Dokken - Nightrider


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments