Outkast songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > O > Outkast lyrics


Total songs: 156

1. Outkast - Hey Ya!
One two three go! [Verse One - Andre 3000] My baby don't mess around. Because she loves me so. And this I know for sure. Uh, But does she...

2. Outkast - Ghettomusick
Whoo (Whoo) Tie me up, don't tie me down Cut me up, don't let me down Find, find a way Find a way to get out, wit out, hit out You dig in,...

3. Outkast - The Way U Move
Boom Boom Boom (Breathin) Ready for action nip it in the butt Never relaxin, Outkast is everlastin Not clashing not at all But see my nigga...

4. Outkast - Xplosion
[Andre] Hello lord, it's me again, I just wanna make to love the whole globe And all her girlfriends now don't that make ya mind move Like smoke...

5. Outkast - Roses
[Verse One - Andre 3000] Caroline! Caroline! All the guys would say she's mighty fine But mighty fine only got you somewhere half the time And...


6. Outkast - Red Velvet
(Big Boi - talking) One more time for y'all, y-y-yeah, huh If you didn't know you know now, OutKast, Stankonia We shittin on ery'body talkin that...

7. Outkast - Mamacita
[Masada] Mahogany team queens up on the rise Be careful, watch your back, blackbirds don't wear disguise How we comin, comin hard.. camels too...

8. Outkast - Millenium
[Dre] Me and everything around me, is unstable like Chernobyl Ready to go at any moment, jumpin like a pogo stick I never lived up to my...

9. Outkast - Movin' Cool (the After Party)
F/ Joi [Joi] Cool, moving cool, moving cool [Andre 3000] Cool, moving cool [Andre 300 and Joi] Movin cool, moving cool, yeah [Andre...

10. Outkast - Hey Ya
[Intro] One two three go! [Verse One - Andre 3000] My baby don't mess around Because she loves me so And this I know fo shooo.. Uh, But...


11. Outkast - The Train
All aboard Or all y'all bored? It's good o have y'all back now Ladies and gents Yall already know what it is God don't make no mistakes God don't mke...

12. Outkast - In Your Dreams
[Chorus:] We Spend So Much Dreaming When We Could Be Leaving Woo Hoo I Get Wild And Don't Give A Fuck, See You When The Sun Come Up I Guess I'll...

13. Outkast - Makes No Sense At All
Man y'all play too much Now now Percival, don't fret We're here to help you *laughs* I told you to bring good songs... what are you gonna do now?...

14. Outkast - Crumblin' Erb
Yessuh Let me dig into your brain, folks fallin like rain Property got me sellin thangs, guess I'm gon' explain Jane is rolled up, no gangs be...

15. Outkast - B.o.b. (bombs Over Baghdad)
[Dre] 1, 2.. 1, 2, 3; yeah! In-slum-national, underground Thunder pounds when I stomp the ground (Woo!) Like a million elephants with silverback...


16. Outkast - When I Look In Your Eyes
[Intro] Hey...Uh Huh...Well Alright...How Y'all Doing? Yes Mam You're Mighty Fine [Verse 1] I've been around the world, seen so many pretty girls...

17. Outkast - D.e.e.p.
Greetings, earthlings. Take me to your leader(Ooh Shit!) Chorus: repeat 2X D.E.E.P. you want to go D.E.E.P., I'll take ya D.E.E.P. You know...

18. Outkast - Hold On, Be Strong
Hold on , be strong take off your thong cmon this is how we sing the song sing along I come to every club with intention to do harm With a...

19. Outkast - Greatest Show On Earth (feat. Macy Gray)
How ya'll feelin' tonight? I don't give a damn [Verse 1] Mama i'm leavin' way from home to join the circus And papa i go into that place where them...

20. Outkast - Wailin'
Verse One: Big Boi In the zone like Keyser Soze, always the Usual Suspect No check, all I got in this game is my respect and Southern pride I...




    More songs by Outkast >>>


Most popular lyrics of this week

1. (11) Himesh Reshammiya - Tu Yaad Na Aaye Aisa Koi Din Nahin
2. (5) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
3. (4) Kate Ryan - Ella Elle L'a
4. (89) Katy Perry - I Kissed A Girl
5. (1) The Script - The Man Who Can't Be Moved
6. (3) Bishop Eric Mcdaniels - More Like Him
7. (2) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
8. (8) Plantashun Boiz - Don't You Know
9. (7) E Nomine - Mitternacht
10. (41) DJ Bobo - Ole Ole (Euro 2008)
11. (16) Black Eyed Peas - Where Is The Love
12. (9) Juanita Bynum - God Of A Second Chance
13. (66) Lena Philipsson - Han Jobbar I Affär
14. (25) Teena Marie - Wild Horses
15. (14) James Cleveland - I Shall Wear A Crown
16. (13) Sandra Crouch - Oh Magnify The Lord
17. (-) Bishop Eric Mcdaniels - For The Love
18. (22) Hot Banditoz - Veo Veo
19. (17) Nickelodeon - Breakfast Time
20. (-) Mary Hopkin - Goodbye


Top songs
Recently added song lyrics

Smashing Pumpkins - Bodies
Guided By Voices - Greenface
Jasmine Guy - Nobody Listened
X-japan - Orgasm
Journey - Nothin' Comes Close
Jet - Look What You've Done
Attaque 77 - Cinco Estrellas
311 - Mindspin
Billy Idol - Neuromancer
Raven - Part Of The Machine
Lil'gangsta - Gansta
702 - Blah Blah Blah Blah
Guided By Voices - Static Airplane Jive
Bonnie Owens - Forever And Ever
Atrocity - Blue Blood
Frank Zappa - Who Are The Brain Police?
Adamo - Quand Les Roses
Mr Easy - Murder
Blues Traveler - Defense Desire
Ryan Cabrera - Walking On Water


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments