U-god A.k.a. Golden Arms songs lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Home > U > U-god A.k.a. Golden Arms lyrics


Total songs: 44

1. U-god - Booty Drop
[Intro: Leathafase] Yeah, uh-huh, come on, yup, rock the spot Yup, yup, come on, yo If the clubs on fire, let the panic room burn, burn baby burn If...

2. U-god - Rumble
[U-God] Countdown... Are you ready? Are you mad inside? Got you strapped down to your seats Outta the doorway, bullets ripped, full clip God...

3. U-god - Gang Of Gangstas
[Chorus: Black Ice] The gang is Hill, we a gang of gangstas A gang of gangstas.. what up I might bang the steel, we a gang of gangstas A gang of...

4. U-god - Come Back Strong
* set to the same beat as Freeway's "Line 'Em Up" [U-God] Yo, yo, all out the holsters, super soakers Scope semi, and your Remy on the coster,...

5. U-god - Stick Up
[Intro: INF-Black] Put your hands up, it's a stick up, you heard? Uh-huh, all my live niggas, Friday... Put your hands up, it's a stick up, you...


6. U-god - To The Rescue
F/ Leatha Face [U-God] Yo, yo, yo, yo Vendetta inside, swiftly start stabbin One second to meltdown, feel the twin cannons Burn, handgun...

7. U-god - Enter U-god
* send corrections to the typist [U-God] AW SHIT! Now I got you tremble'n for the battle to begin I'm not gonna leave this place with no sad...

8. U-god - Bizarre
* Sampled '70's soul singer singing "so bizarre" all throughout song * [U-God] Feel the heat from the streets, I got to eat Talk what I walk, I...

9. U-god - Night The City Cried
*police radio* (humming) (U-God) Night falling, red dawn, without warning or beef Late night city life, in the dark Manhattan fog, creep ...

10. U-god A.k.a. Golden Arms - Lay Down
(verse one: U-God/Golden Arms) It be the Wu-Tang, Wu-Tang I got control drop a load Time to rip shit Time to rock and roll I play the block...


11. U-god - Pleasure And Pain
[U-God] Once again... Through the storms... I gotta stay strong Take deep breaths, hold on long, bring the harm with no regrets, on my chest,...

12. U-god - Glide
[U-God] Yo, Inspectah Deck track break your back Yo A message of a wreckage 50 shell hot track leaking out the Lexus Eyes hot, Cyclops,...

13. U-god - Hungry
(U-God) (Chorus) ruff out here im out here fightin cold and hungry fish ain't bittin Life's so frightening i'm damn near thumpin ...

14. U-god - Shell Shock
[Leatha Face] To my hard rocks, locked in cell blocks, never shell shock Melt the ox in your face, displaced in the penalty box My enemies heart...

15. U-god - Hit 'em Up, Roll Out (feat. Leathafase)
[Leathafase] What's the outcome when your testing mines? Snatch spies when the weapon reclies The headlines read the man of steel made him bleed...


16. U-god - Turbo Charge
Rocket on...to the break of dawn...elevation yo... (Verse) Elevation smell the vibration mystique beneath the beat cave in Super freak meaty...

17. U-god - A Long Time Ago (feat. Ebony Burke)
[U-God] My mother said my father was a real livewire Hustled on the avenue of Lennox That he was a don, shot dope in his arm Paid visits to the...

18. U-god - Wildstyle Supa Freak
[Intro: Leathafase] Get 'em... Supa freak, freak, freak, freak, freak Freak, freak, freak, freak [Leathafase] So you wanna be the man with the gun...

19. U-god - Ghetto Gutter
[Chorus: U-God (w/ Autumn Rue)] I tear the roof right off this mother (I give them ghetto gutter) That phantom, I put it on ya (Ohh yeah, I'll give...

20. U-god - Get Down (feat. Boo Kapone, Mc Eiht, Squeak Ru)
[Hook: U-God (MC Eiht)] I'm a bonified g, g, g, g, g, g (Chea, chea, chea, chea) I'm a bonified g, g, g, g, g (Chea, chea, chea, chea, come on) I'm a...




    More songs by U-god A.k.a. Golden Arms >>>


Most popular lyrics of this week

1. (3) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
2. (14) Kate Ryan - Ella Elle L'a
3. (1) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
4. (13) The Script - The Man Who Can't Be Moved
5. (2) Bishop Eric Mcdaniels - More Like Him
6. (12) E Nomine - Mitternacht
7. (5) Sandra Crouch - Oh Magnify The Lord
8. (8) Nickelodeon - Breakfast Time
9. (4) Juanita Bynum - God Of A Second Chance
10. (31) Landser - Rebell
11. (6) James Cleveland - I Shall Wear A Crown
12. (7) Gospel Imperials - Move Satan
13. (69) Miami Mass Choir - It Is For Me (what God Has 4 Me)
14. (10) Larry Trotter - Blessing Me
15. (15) Gospel Lyrics - Sending Up My Timber
16. (19) Passe-partout - La Ronde Du Baiser Papillon
17. (11) Amanda Luyt - As Jy Aan Eendag Glo
18. (16) Douglas Miller - When I See Jesus Amen
19. (22) Jimmy Buffett - Let's Get Drunk And Screw
20. (40) Hymn - I Am On The Battlefield For My Lord


Top songs
Recently added song lyrics

Tad Morose - Corporate Masters
Acid Drinkers - W.g.f.s. Power
Drowning Pool - Love And War
Poni Hoax - Budapest
5ive - We Will Rock You
Billy Walker - These Arms Of Mine
Sherwood Schwartz - Traveling Alone
Buck Owens - Everybody Needs Somebody
X - Year One
Shane Hebert - A Mental Symphony
Chely Wright - What I Learned From Loving You
Hombres G - Te Quiero
Mustard Plug - Suburban Homesick Blues
De Kast - Droom Maar Zacht
Dean Martin - My Rifle, My Pona And Me
Zeze Di Camargo E Luciano - Ainda Sou O Mesmo Homem
Cadaverous Condition - First Song
The Cruxshadows - Monument
Trisha Yearwood - When We Were Still In Love
Emmylou Harris - Waltz Across Texas Tonight


More...



Contact us    Privacy Policy    Terms of Use    Comments