J-diggs - Really Not A Rapper lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Lyrics > J > J-diggs





J-diggs - Really Not A Rapper






[Verse 1:]
I'm really not a rapper, I'm real real street wit' it
All I did was take my life and mix a little beat wit it
I'm deep wit it, i speak it, believe I live that
The type of cat that call my dogs and have 'em where you live at
I play it from the bidap my soldiers in the front
What the fuck you in the club fo' I told you on the phone
You niggaz want talk, talk time is ova now
Diggs run the West and I'm bout to hold it down
Diggs from the Crest so whatchu gon do wit me
100 more niggaz where I'm from just as rude as me
Cali need a leader, I'm the nigga with the torch
Take the 80 to Marine World exit to the north
I'm the boy in the city, nothin like that Diddy
Do it on some gangsta shit plus I can really rap
Feelin' that?, S-Dawg, a BMF track
They made the call ya'll they want the West Back

[Hook:]
I need my niggaz and bitches to help me rep that
They made the call ya'll they want the west
S-Dawg a BMF track, they made the call yall they want the west back

[Bridge: x2]
I'm really not a rapper, I'm real real street wit' it
All I did was take my life and mix a lil beat wit it

[Verse 2:]
I'm tired of the games, I aint playin no more
Get the fuck out the way, you aint the man no more
There's a new nigga here and his name is Diggs
And if it sounds like I'm talkin to you I probably is
You niggaz in the way, ya'll holdin up the bay
You niggaz fuck wit snitches, now what ya'll wanna say?
Ya'll take 'em on the road, ya'll let 'em book ya shows
They sent by the FEDS man to ova look you hoes
Family Productions that's a police front
And if you fuck wit the police you a police punk
Told this nigga B-La man Tony a rat
He say, "He ain't tell on me!", man how phony is that
These rap cats is plastic, flipped liked a mattress
Do so much rappin these niggaz tell wit' out askin
I'm here for you Cali, I know watchu need
Some more gangsta ass music to go wit' your weed

[Hook:]
I need my niggaz and bitches to help me rep that
They made the call ya'll they want the west
S-Dawg a BMF track, they made the call yall they want the west back

[Bridge: x2]
I'm really not a rapper, I'm real real street wit' it
All I did was take my life and mix a lil beat wit it

[Verse 3:]
If 'Pac was here, he'd probably pull a mag' on you niggaz
Mac Dre, a rapper go bad on you niggaz
Cougnut, he'll be duckin you niggaz
So what I'ma do, I'ma not fuck wit you niggaz

See this the bay mayne, Romper Room, neva on no funny shit
Do it in the street, I'll show you what the money did
Made it off parole, so now I'm bout to step it up
Playin wit some change, so of course I got my weapons up
Really ride a range, really fly them planes
Really been around the world wit girls getting change
See my shoe strangs, they tied and laced up
And if I'm playin poker, I'm Jokered and Aced Up
Fo sho thang, and I ain't losin the movement
And it you want the West back you betta check what I'm doin
This the last warnin', you niggs betta tighten up
Just gettin' started and Diggs ain't gon lighten up

[Hook:]
I need my niggaz and bitches to help me rep that
They made the call ya'll they want the west
S-Dawg a BMF track, they made the call yall they want the west back

[Bridge: x2]
I'm really not a rapper, I'm real real street wit' it
All I did was take my life and mix a lil beat wit it

[Diggs Talkin at end]
To whom it may concern, haha
That's right, Diggs is in the buildin, yeah
This the last warnin' to you rap cats man
I'm givin it to you raw and uncut man
'Cause I don't play mayne, ya'll know me man
Been in these streets man, been doin this shit man
I'm finna take it back to the 80's in the bay though
Yamean?, It's time for mufuckers, uhh clean these streets up mayne
Got a lotta rats and roaches runnin' around bro
Yaimtalkinbout? This family production shit mayne
It's so fake, uhh, aaadawhatchatalkinabout?
Ricky Schroder, undercover concert promoter
Yeah man, you the police man, real talk
Diggs, Thizz Ent., BMF, S-Dawg
Yeah, Ahh, What, Ahh


Rating: 2.0/5 (1 vote)





Top songs by J-diggs

  J-diggs - Really Not A Rapper
  J-diggs - Push It Up
Comments
What do you think about this song?


Your name:
Where are you from?
Comment:
Please enter the code:
 


Most popular lyrics of this week

1. (1) Annie Stela - Breathe Through
2. (4) Eagles - Ol' 55
3. (3) The Diplomats - Hey Ma (remix)
4. (2) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
5. (52) Smokie - Don't Play Your Rock'N'Roll To Me
6. (10) Allowyn Price - Great And Awesome
7. (8) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
8. (6) Hot Banditoz - Veo Veo
9. (13) New Sakha - Rendahkan Hati
10. (18) Miami Mass Choir - It Is For Me (what God Has 4 Me)
11. (54) Ottawan - Hands Up
12. (21) Nickelodeon - Breakfast Time
13. (9) Sandra Crouch - Oh Magnify The Lord
14. (114) Baby Bash - Cyclone
15. (17) Passe-partout - Belle Rosine
16. (19) Boney M - Feliz Navidad (Merry Christmas)
17. (7) Luther Barnes , The Sunset Jubilaires - Guide Me
18. (-) Missy Elliott - Icky Vicky
19. (5) Johnny Rebel - Keep Workin' Big Jim
20. (16) Juanita Bynum - God Of A Second Chance


Top songs
Recently added song lyrics

Regine Velasquez - Long For Him
Johanne Blouin - Amitié = Amour
Bob Dylan - Thunder On The Mountain
The Contra Band - Exhaust Fumes
The Corbans - Strength
Kid Rock - All Summer Long
Tommy Nilsson - Öppna Din Dörr
3000 Bruchi - L'allenamento
Hayley Westenra - Do You Hear What I Hear?
Jess Klein - The Cloud Song
Kanye West - Roses
Luvi De Andre - Fiore Femmina
Ivan Graziani - Lucetta Fra Le Stelle
Gogol Bordello - Not A Crime
Perpetual Groove - For Now Forget
Henceforth - Nervous Breakdown
The Clientele - Driving South
Dantesco - La Tempestad
Soundtrack - Spring Awakening (2006) - The Song Of Purple Summer
C-note - Ride With Us


More...



Lyrics

J-diggs - Really Not A Rapper and all other song lyrics on this site are property and copyright of their respective owners and are provided for educational and informative use only. All song texts are personal interpretations of real songs and has no concern to the original texts. All music videos are from Youtube. We don't have any video on our server, this is only an automatic search for videos hosted on Youtube. If you like the song, please buy relative CD.

paroles song text zodziai versuri klipas letra dalszöveg liedertexte paroles letras musicas teks lagu lyrics versuri letra teksti laulusonad mp3 dalszöveg download lirik müzik zeneszöveg teksto zene dziesmu
Contact us    Privacy Policy    Terms of Use