Eyedea , Abilities - Star Destroyer lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Lyrics > E > Eyedea & Abilities





Eyedea , Abilities - Star Destroyer






(feat. Carnage)

[Xzibit] "Never no super star, I'm more like a planet"

[Eyedea]
Just mail me your titles now and save the public embarrassment
You never even battled how the fuck can you arrogant
No wonder why you're screamin' to the night it seems like no one's listening
Cause you're just one tiny beam of light in this whole solar system
Your creation is a fallacy to rap
Didn't calculate your mass before your galaxy collapsed
Comin' harder for ya some heartless voyager
Star destroyin' soldiers killin' constellations bringin' realness back
Yeah, you motherfuckers can't apologize
On the table to the mic, you choose how you die
I never came across a rapper that I'm scared of
Cause ain't an emcee in this universe I can't tear up
I'm really iller than anybody, buddy I'll bloody your body
Your cruddy thoughts are probably as soft as silly puddy
I'm in a different dimension when rockin' a drum beat
Not even a star's gravitational pull can touch me
And that goes for you and whoever you stand in space with
Man you're wasted, light years behind the standard basics
Face it you ain't shit in this game
End your career the way it started, with a Big Bang

[Xzibit] "Never no super star, I'm more like a planet"

[E:] "That's that new Star Destroyer cut I was tellin' you about"
[C:] "Dude dude, this shit is tight, dude, this, hey, this beat is dope. Yo,
you gonna lemme spit some shit?"
[E:] "Yeah"
[C:] "I got some shit that would go with.."
[E:] "..that one verse? That one I heard of right?"
[C:] "Yeah right here. It's this one right here."

[Carnage]
Yo, cease with the star gazin'
It's the two baddest who bring meteoric numbered crews ravage
Talent, we do have it, but ya'll gaseous whitish blue masses? NO
Only pew bastards who's asses exude gasses
Unstellar your true status
You faggots, get it straight
Dead is the only way you featherweights
May get chances to levitate towards heaven's gates
Stop buggin', how can the sky be the limit?
When orbitting scrotum and jock rubbin'
Crotch tuggin', strokin' and cock huggin'
Over me you got nothin'
Decipher distance and spot rushin
Shot solar hot pluggin
With us you are not fuckin

[Eyedea]
That's obvious, stay in a state of disarray
While we color the cosmos we create since they could only wish to make

[Carnage]
We trooper soldiers, time it takes you bitter Cub Scouts
To figure us out will make the Sun supernova and Big Dipper rust out

[Eyedea]
Get the fuck out your fanatical state of fantasy
Ain't no accident we saturate your world with tragedy

[Carnage]
Outerspace, your doom zoom
Comet's tail choka' yoka broke ya
Metaphysical footprints near your Milky Way tombstone

[Eyedea]
You've shown nothin but reason for us to destruct your feeble productions
Leader's leavin' to lead his meteors crushed in(?)

[Carnage]
Boldly go where no man has gone before
Unkillable horde of syllable lords
Born breach bearing balls bigger than body for bodying of bitch boys
Best ever earth and birth bound to umbilical chords
Told we flow how no clan has flowed and more
Bad bro, intergallactic abomination, comp debasin'
Monster waitin' to stomp ya face in upon confrontation
Fatso with mad flow E&A track slow collabo
Attack mode blackhole, chomp ya statement swallow entire constellatio


How would you rate this song?





Top songs by Eyedea & Abilities

  Eyedea & Abilities - One Twenty
  Eyedea , Abilities - Exhausted Love
  Eyedea , Abilities - Star Destroyer
  Eyedea - Walking
  Eyedea , Abilities - Reintroducing
  Eyedea , Abilities - Glass
  Eyedea , Abilities - Paradise
  Eyedea , Abilities - Now
  Eyedea , Abilities - Man Vs. Ape
  Eyedea - On A Clear Day
 
More songs...
Comments
What do you think about this song?


Your name:
Where are you from?
Comment:
Please enter the code:
 


Most popular lyrics of this week

1. (1) The Script - The Man Who Can't Be Moved
2. (-) Denver Crumpler - Won't We Be Happy In Heaven
3. (56) Karla Du Plessis - Skielik Is Jy Vry
4. (-) Larry Trotter - Silent Tears
5. (-) Uriah Heep - Keep On Ridin'
6. (-) Janita - I Miss You
7. (-) Abba - Money, Money, Money
8. (131) The Youth - Mukhang Pera
9. (15) Chris Cornell - Steel Rain
10. (-) King Missile - That Old Dog
11. (2) The Diplomats - Hey Ma (remix)
12. (-) Ultraje A Rigor - O Chiclete
13. (-) Canton Spirituals - Morning Dove
14. (-) Abba - Chiquitita
15. (-) New Boyz - Hiasan Di Laman Rindu
16. (-) Nonpoint - Gimmick
17. (-) Mouloudji - Ramona
18. (-) Noreaga - The Assignment
19. (-) Big Lokote - Mi Reina
20. (48) New Sakha - Rendahkan Hati


Top songs
Recently added song lyrics

The Mr. T Experience - I Ain't Gonna Be History
Dashboard Confessional - Lost In You
Hank Williams - A Mansion On The Hill
The Whispers - Your Love Is So Doggone Good
Obie Bermudez - El Fin
Mr. Lif - Triangular Warfare
Voices Of Theory - Inside
Alicia Keys - Some People Want It All
Snoop Dogg - Paper'd Up
Counting Crows - August & Everything After
The Rasmus - Hearbreaker
Mxpx - Meow Mix Song
Melanie - Animal Crackers
Cock Sparrer - Lies_
Cock Sparrer - Riot Squad
My Heiny Dont Shave My Heiny See I - I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks
My Hotel Year - Ancient To Now
My Morning Jacket - X-mas Curtain
Anti-heros - Jennifer
Switchfoot - On Fire (live)


More...



Lyrics

Eyedea , Abilities - Star Destroyer and all other song lyrics on this site are property and copyright of their respective owners and are provided for educational and informative use only. All song texts are personal interpretations of real songs and has no concern to the original texts. All music videos are from Youtube. We don't have any video on our server, this is only an automatic search for videos hosted on Youtube. If you like the song, please buy relative CD.

paroles song text zodziai versuri klipas letra dalszöveg liedertexte paroles letras musicas teks lagu lyrics versuri letra teksti laulusonad mp3 dalszöveg download lirik müzik zeneszöveg teksto zene dziesmu
Contact us    Privacy Policy    Terms of Use