Slum Village - Go Ladies lyrics



Artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Lyrics > S > Slum Village





Slum Village - Go Ladies






(Jay Dee and T3)

Ay yo yo yo, and ya don't stop(3x)

Go Ladies(5x)
Ay yo, y'all just rehearsing, rehearsing, re- a re-a re- rehearsing,
(T3)
Ay yo, ay yo, ay yo,
Get this shit
She on our list as a lady to hit
She's kinda thick, I'm getting wit quick
Yo hit me up nine, seven, six
Thugs look to her, just like that
I see you in the corner, I like, yeah I like that
See, ho, yo, me and you girl, goin on yo
Come to my crib lets get in some bizznesss
Wit me, what you wanna do, nigga named 3
It's gotta be, like that, like it's gotta be
This girl aint tryin to be funky
This is how I do it ay yo, yo
This is for the ladies ay yo, yo let me get funky
Just like soul
I get on the mic and drop a flow
Just so, so y'all, niggaz might know
About this lady, I tell you this one
She lookin good she gon get done
I swear to God, c'mon, let me tell you sumt'n
(T3 laughing in the background)

Go Ladies(11x)

(Jay Dee)

Ay yo, c'mon, c'mon, c'mon, c'mon, Do It
Yo c'mon everybody get down wit us, us, us
We make the music sound marve-luh-us
Conant Gardens nigga, scand-a-luh-us
I got something waitin for you vanda-luh-us
It's in a stash box, for who wantin my stuff
That be scoopin up them ladies like a spach-e-lour-uh
Knowing damn-well I aint no bach-e-luh-uh
Who gives a, I aint askin ya, uh,
As long as she aint fat I can handle her-uh
Yo just foolin wit ya, yo this for the ladies, ay yo, yo
It feels good clap ya hands to the sound of uh-us
C'mon everybody get down wit uh-us
C'mon everybody get down, check it out

Go Ladies, go ladies, go ladies, go ladies (check it out)
Go Ladies, go ladies (check it out) , go ladies, go ladies

(Baatin)

I could picture you girl, in the back
Naked in my crib girl, so what's up?
You can see me, you can see me chillin in my black Puma
Ladies coming down my nutz-it-cuz, cuz
I never sweat it cause I know who they want
See we super-duper-duper, to the, Range Ro-va
Conant Gardens, Mac, Nic N-n-n-n-,Nic
Always making the ladies move and groove is my motive
The joint is on the scene and it's as long as a locomotive
When I'm on the Mic I never give up, up, up ,up
Make moves, make moves, make moves, yo check it out
All the ladies in the place if you got big breasts, breasts
Come over to my place we can play "chess"

Go Ladies(16x)

Ooooohweeeeee ohyeah all right
Go Head (5x) Ooooohweeeeee wooo, c'mon girl, c'mon girl



How would you rate this song?





Top songs by Slum Village

  Slum Village - Intro
  Slum Village - Jealousy
  Slum Village - What's It All About
  Slum Village - Conant Gardens
  Slum Village - Fall In Love
  Slum Village - I Don't Know
  Slum Village - Climax (girl Shit)
  Slum Village - Get Dis Money
  Slum Village - Dirty
  Slum Village - Reunion (feat. Dilla)
 
More songs...
Comments
What do you think about this song?


Your name:
Where are you from?
Comment:
Please enter the code:
 


Most popular lyrics of this week

1. (1) Straight Gate Mass Choir - I'll Praise
2. (11) The Company - I Got Caught Dancing Again
3. (5) Hot Banditoz - Veo Veo
4. (2) The Diplomats - Hey Ma (remix)
5. (34) Debra Snipes - I Got My Mind On The Lord
6. (36) DJ Bobo - Ole Ole (Euro 2008)
7. (-) Inside Out - The Stalker Song
8. (17) Nickelodeon - Breakfast Time
9. (-) Gary Allan - Alright Guy
10. (31) New Sakha - Rendahkan Hati
11. (-) E Eazy - Gimme That Nut
12. (-) Daniel Johnston - Almost Got Hit By A Truck
13. (4) Zaidi Buluh Perindu - Juwita
14. (49) Nora - Desa Tercinta
15. (27) Stephen Hurd - Undignified Praise (i Will Dance, I Will Sing)
16. (21) David Kramer - Stanley En Die Koei
17. (-) Lisa Miskovsky - A Brand New Day
18. (-) Missy Elliott - Bad Man (with M.i.a. & Vybz Kartel)
19. (-) Vice Squad - Sterile
20. (-) Frankie J. - Suga Suga (feat. Baby Bash)


Top songs
Recently added song lyrics

Adrian Belew - Phone Call From The Moon
Adrian Belew - Postcard From Holland
Isyss - Day & Night
Karen Carpenter - Merry Christmas, Darling
Afu-ra - Mortal Combat
Kashif Ibadullah Khan - Today
Billy Corgan - Bobby Franks
Green Day - Stuart And The Ave
Santana - Sideways (feat. Citizen Cope)
Santana - Silver Dreams, Golden Smiles
The Jam - A Town Called Malice
Tq - They Never Saw Me Coming
The Rolling Stones - Had It With You
Ajattara - Rauhassa
Ajattara - Surman Henki
Keali'i Reichel - Hawaiian Lullaby
Akercocke - Hell
Agathocles - Media Creations
Bobby Bare - Changin' My Mind
Jan & Dean - The Little Old Lady (from Pasadena)


More...



Lyrics

Slum Village - Go Ladies and all other song lyrics on this site are property and copyright of their respective owners and are provided for educational and informative use only. All song texts are personal interpretations of real songs and has no concern to the original texts. All music videos are from Youtube. We don't have any video on our server, this is only an automatic search for videos hosted on Youtube. If you like the song, please buy relative CD.

paroles song text zodziai versuri klipas letra dalszöveg liedertexte paroles letras musicas teks lagu lyrics versuri letra teksti laulusonad mp3 dalszöveg download lirik müzik zeneszöveg teksto zene dziesmu
Contact us    Privacy Policy    Terms of Use